ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Hneď po odoslaní dostanete na svoj mail potvrdenie o prijatí Vašej objednávky našim systémom. (Ak Vám potvrdenie objednávky nepríde ani do 24h., mohlo sa stať, že sa v objednávke uviedol chybný mail, žiaľ stáva sa to často. Poprípade nám objednávka z iných príčin neprišla. Preto sa prosím informujte na našom maile info@nightfoxtechnology.sk, kde Vám obratom potvrdíme objednávku.)
- V prípade, že ste zvolili platbu NA DOBIERKU, objednávka sa začne pripravovať na odoslanie. Ak je všetok tovar skladom, zásielka sa zabalí a bezodkladne odošle na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.
- V prípade, že ste zvolili platbu VOPRED NA ÚČET, preveríme dostupnosť jednotlivých produktov na našom sklade a v čo najkratšom čase Vám odošleme e-mail s platobnými informáciami. Po uhradení a pripísaní platby na náš účet, odošleme Vašu objednávku na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.
Pokiaľ nie je niektorá položka skladom, informujeme Vás, mailom alebo SMS.
Áno, objednávku je samozrejme možné zrušiť. Stačí nás informovať na emailom alebo telefonicky.
- Najlepší spôsob je zrušiť objednávku ešte pred tým, ako Vám ju odošleme. Jednoducho napíšte na náš mail a požiadajte o zrušenie objednávky.
- V prípade, že chcete objednávku zrušiť až po jej odoslaní najrýchlejší spôsob je zásielku neprevziať od kuriéra a povedať, že o zásielku nemáte záujem. Zásielka sa nám vráti napäť.
Tu by sme radi požiadali o rozvážnosť pri objednávaní, kedy si skutočne rozmyslite, či máte o tovar skutočný záujem, pretože neprevzatím zásielky nám vznikajú zbytočné náklady, kedy platíme 2x poštovné, jednu cestu k Vám a vratku naspäť.
I keď sa to u nás stáva skutočne veľmi výnimočne, nastane prípad, kedy je nutné tovar reklamovať.
- Ak sa stane, že niektorý produkt nie je podľa Vašich predstáv, je samozrejme možné ho reklamovať. Stačí jednoducho vypísať a odoslať Reklamačný formulár, kde uvediete všetky potrebné informácie k reklamácii.
Obratom Vám pošleme ďalšie inštrukcie. Každopádne bude potrebné reklamovaný tovar odoslať k nám na uvedenú adresu. A ak nebudete mať záujem o výmenu za iný tovar, budú Vám vrátené peniaze.
Ak ste za tovar zaplatili kreditnou kartou online, online prevodom alebo bankovým prevodom, peniaze Vám pošleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od prijatia vráteného tovaru.
V prípade dobierky Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby sme vám oznámili číslo bankového účtu, na ktorý má byť suma prevedená. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od oznámenia údajov o bankovom účte
Vytvorte si novú objednávku a pokúste sa zrealizovať platbu v rámci nej.
Áno. Pokiaľ preferujete osobný odber nie je problém ani osobné vyzdvihnutie tovaru najlepšie po obojstrannej telefonickej komunikácií.
Áno, na telefónnom čísle +421 948 197 175 v pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00
ÁNO. Ponúkame prepravu aj mimo územia Slovenskej republiky.
Ak zásielka vykazuje známky poškodenia už v čase, keď ju máte prevziať od prepravcu, zásielku nepreberajte. Zásielka nám bude vrátená a my všetko skontrolujeme a okamžite Vám pošleme novú zásielku s tovarom.
V prípade, že napriek tomu zásielku prevezmete a následne zistíte, že tovar je poškodený, naša spoločnosť zodpovedá za vady tovaru. Preto nás prosím kontaktujte na adrese info@nightfoxtechnology. Ak ste za tovar zaplatili kreditnou kartou online, online prevodom alebo bankovým prevodom, peniaze Vám pošleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od prijatia vráteného tovaru.
KONTAKTUJTE NÁS PRE AKÉKOĽVEK OTÁZKY
Obchodné meno: Milan Kičko
Adresa: Palúčanská 632/89 031 01 Liptovský Mikuláš
IČO: 52114031
DIČ: 1121751334
IČ DPH: SK1121751334
Zápis v registri: Podnikateľ je vedený Okresným úradom v Liptovskom Mikuláši, odborom živnostenského podnikania pod č. 540-21695
IBAN: SK0683300000002302500528
Telefón: +421948197175
E-mail: info@nightfoxtechnology.sk
Zodpovedný vedúci: Milan Kičko
Príjem objednávok cez e-shop: nonstop
Prevádzková doba (dostupnosť na tel. linke / e-maily): Pondelok až Sobota od 9.00 do 18.00
Orgán dozoru: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj Predmestská 71, P. O. BOX B-99 011 79 Žilina 1 tel.: 041/7632 130 e-mail: za@soi.sk