INFORMAČNÉ OTÁZKY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

ČO SA DEJE PO ODOSLANÍ MOJEJ OBJEDNÁVKY

Hneď po odoslaní dostanete na svoj mail potvrdenie o prijatí Vašej objednávky našim systémom. (Ak Vám potvrdenie objednávky nepríde ani do 24h., mohlo sa stať, že sa v objednávke uviedol chybný mail, žiaľ stáva sa to často. Poprípade nám objednávka z iných príčin neprišla. Preto sa prosím informujte na našom maile info@nightfoxtechnology.sk, kde Vám obratom potvrdíme objednávku.)

  • V prípade, že ste zvolili platbu NA DOBIERKU, objednávka sa začne pripravovať na odoslanie. Ak je všetok tovar skladom, zásielka sa zabalí a bezodkladne odošle na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.
  • V prípade, že ste zvolili platbu VOPRED NA ÚČET, preveríme dostupnosť jednotlivých produktov na našom sklade a v čo najkratšom čase Vám odošleme e-mail s platobnými informáciami. Po uhradení a pripísaní platby na náš účet, odošleme Vašu objednávku na Vašu adresu uvedenú v objednávke. Následne Vám pošleme informačný e-mail o odoslaní Vašej objednávky.

Pokiaľ nie je niektorá položka skladom, informujeme Vás, mailom alebo SMS.

JE MOŽNÉ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Áno, objednávku je samozrejme možné zrušiť. Stačí nás informovať na emailom alebo telefonicky.

  • Najlepší spôsob je zrušiť objednávku ešte pred tým, ako Vám ju odošleme. Jednoducho napíšte na náš mail a požiadajte o zrušenie objednávky.
  • V prípade, že chcete objednávku zrušiť až po jej odoslaní najrýchlejší spôsob je zásielku neprevziať od kuriéra a povedať, že o zásielku nemáte záujem. Zásielka sa nám vráti napäť.
    Tu by sme radi požiadali o rozvážnosť pri objednávaní, kedy si skutočne rozmyslite, či máte o tovar skutočný záujem, pretože neprevzatím zásielky nám vznikajú zbytočné náklady, kedy platíme 2x poštovné, jednu cestu k Vám a vratku naspäť.
AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII

I keď sa to u nás stáva skutočne veľmi výnimočne, nastane prípad, kedy je nutné tovar reklamovať.

  • Ak sa stane, že niektorý produkt nie je podľa Vašich predstáv, je samozrejme možné ho reklamovať. Stačí jednoducho vypísať a odoslať Reklamačný formulár, kde uvediete všetky potrebné informácie k reklamácii.
    Obratom Vám pošleme ďalšie inštrukcie. Každopádne bude potrebné reklamovaný tovar odoslať k nám na uvedenú adresu. A ak nebudete mať záujem o výmenu za iný tovar, budú Vám vrátené peniaze.
    Ak ste za tovar zaplatili kreditnou kartou online, online prevodom alebo bankovým prevodom, peniaze Vám pošleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od prijatia vráteného tovaru.

V prípade dobierky Vás budeme kontaktovať e-mailom, aby sme vám oznámili číslo bankového účtu, na ktorý má byť suma prevedená. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od oznámenia údajov o bankovom účte

ČO V TOM PRÍPADE, AK MI PRI OBJEDNÁVANÍ ZLYHÁ BEZHOTOVOSTNÁ PLATBA?

Vytvorte si novú objednávku a pokúste sa zrealizovať platbu v rámci nej.

MÔŽEM SI VYZDVIHNÚŤ TOVAR OSOBNE V MIESTE SÍDLA FIRMY?

Áno. Pokiaľ preferujete osobný odber nie je problém ani osobné vyzdvihnutie tovaru najlepšie po obojstrannej telefonickej komunikácií.

JE MOŽNÉ VYTVORIŤ OBJEDNÁVKU V NIGHTFOXTECHNOLOGY E-SHOPE TELEFONICKY?

Áno, na telefónnom čísle +421 948 197 175 v pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00

DODÁVATE TOVAR AJ DO ZAHRANIČIA?

ÁNO. Ponúkame prepravu aj mimo územia Slovenskej republiky.

OBJEDNANÝ TOVAR PRIŠIEL POŠKODENÝ, ČO MÁM ROBIŤ?

Ak zásielka vykazuje známky poškodenia už v čase, keď ju máte prevziať od prepravcu, zásielku nepreberajte. Zásielka nám bude vrátená a my všetko skontrolujeme a okamžite Vám pošleme novú zásielku s tovarom.

V prípade, že napriek tomu zásielku prevezmete a následne zistíte, že tovar je poškodený, naša spoločnosť zodpovedá za vady tovaru. Preto nás prosím kontaktujte na adrese info@nightfoxtechnology. Ak ste za tovar zaplatili kreditnou kartou online, online prevodom alebo bankovým prevodom, peniaze Vám pošleme späť na bankový účet, z ktorého ste platbu uskutočnili. Vrátenie peňazí sa zvyčajne uskutoční do 7 dní od prijatia vráteného tovaru.

INFORMÁCIE O NÁS

KONTAKTUJTE NÁS PRE AKÉKOĽVEK OTÁZKY

    Obchodné meno: Milan Kičko
    Adresa: Palúčanská 632/89 031 01 Liptovský Mikuláš
    IČO: 52114031
    DIČ: 1121751334
    IČ DPH: SK1121751334
    Zápis v registri: Podnikateľ je vedený Okresným úradom v Liptovskom Mikuláši, odborom živnostenského podnikania pod č. 540-21695
    IBAN: SK0683300000002302500528

    Telefón: +421948197175
    E-mail: info@nightfoxtechnology.sk

    Zodpovedný vedúci: Milan Kičko
    Príjem objednávok cez e-shop: nonstop
    Prevádzková doba (dostupnosť na tel. linke / e-maily): Pondelok až Sobota od 9.00 do 18.00
    Orgán dozoru: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Žiline pre Žilinský kraj Predmestská 71, P. O. BOX B-99 011 79 Žilina 1 tel.: 041/7632 130 e-mail: za@soi.sk